Bu Blogda Ara

Sayfalar

1 Haziran 2017 Perşembe

Yaza nasıl hazırlanalım?

Herkese Merhaba,
Yaza merhaba dediğimiz şu günlerde çoğumuz tatil hazırlıklarına başladı, ben de size genel olarak bir yaza hazırlık listesi çıkardım, benim unuttuğum varsa sona yorum olarak siz de madde ekleyebilirsiniz 😉
                                                               Desiglitters.com'dan alıntıdır.
1- Herşeyden önce yaşadığınız ortam sizi yaza hazırlamalı. Eviniz ilk önceliğiniz, yazlıklarınız dolapta yerini alsın, kışlıklar yıkanıp hurçlara kalksın. Kullanmadığınız, sıkılıp sevmediğiniz şeylerden de kurtulun rahatlayın. Tabii onları satmak yerine bağışlamanız en güzeli..
2- Evinizin yaza yönelik ihtiyaçlarını not edin, bütçenizi ayarlayıp plan yapın. Bu belki klima almak olur ya da boya yaptırmak.. Tatilinizin bir kısmını tadilat- küçük değişiklikler için kullanabilirsiniz.
3- Deniz tatiline çıkmadan önce nasıl mayo giyeceğim diye sıkı diyet programlarına girmeden önce önemli olanın sağlıklı beslenme ve spor olduğunu aklınızdan çıkarmayın. Bu yüzden deniz kıyafeti seçiminizde 1 hafta - 10 günlük tatil için kendinizi zorlayıp canınızı sıkmayın.
4- Cilt tipinize uygun bir güneş koruyucu edinin.
5- Tatile yazın sonunda çıkacak, belki de hiç gidemeyecek olanlar yaz boyu bembeyaz dolaşmak zorunda değil artık, sizde bir otobrozant - güneşsiz bronzlaştırıcılardan edinin. Eskiden ilk çıktıklarında kına gibi kokar, elimizi boyarlardı. Artık hepsi gelişti, elinizi boyamadan eski bir süngerle de kullanabilirsiniz bronzlaştırıcı kremleri.. Benim elimde geçen sene aldığım Benefit'e ait Hoola Zero Tanlınes vücut bronzlaştırıcısı mevcut. Üst kapağına yerleştirilmiş süngeri ile doğal bir renk değişimi elde ediyorum.
6- Bayanların en büyük sıkıntısı kıl tüy olaylarında son trendi takip edip artık ya lazere gidin ya da bunun ev tipi olanlarından edinin. Lazerden ben de çok çekinirdim, ama şimdi keşke daha önce gitseymişim diyorum.
7- Son olarak yazdan kışı da düşünerek tarhana, salça ya da buzluğa koyabileceğiniz yaz sebze / meyvelerini, konservelerinizi hazırlayın. Ben maalesef buzluğa koyabileceğim bezelye, kırmızı biber, mısır haricinde çok fazla şey yapamıyorum.
Aklıma gelenler bunlardı, eklemek isteyenler yorum bırakırsa sevinirim.
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bana Yazın