Bu Blogda Ara

Sayfalar

19 Aralık 2016 Pazartesi

Oriflame Optimals Even Out CC Yüz Kremi

Herkese Merhaba,

Bugün sizlere yine elimde mevcut olup, bir süredir kullandığım için fikir sahibi olduğum bir ürünü tanıtmak istiyorum. Oriflame markası İsveç kozmetiğinin dünya çapında bilinen isimlerinden biri, IsaDora, ülkemize bir mağaza açan Make up Store, Face Stockholm, Själ'i İsveçli diğer markalar olarak sayabiliriz. Oriflame'den satış temsilciliği sistemi ile ya da Oriflame Türkiye internet sitesinde kendiniz abone olarak ürün alabiliyorsunuz. Bu anlamda ürünlere ulaşmak biraz dolambaçlı olsa da ben yılda 1 ya da 2 kere Oriflame Katalog sitesinden o ay ya da bir sonraki ayın indirimdeki ürünlerine göz atıp kendi adıma sipariş verebiliyorum. Kargo ücreti biraz yüksek gibi görünse de Oriflame'in belirlediği her ay değişen bir ürün karşılığında ücret sıfırlama kodu girerek kargo ücreti ödemeyebilirsiniz.
Benim aldığım dönemde Optimals Even Out CC Krem yeni çıktığı için indirimdeydi. Bu ayki kataloğunda da "yılın en çok satan makyaj ürünü" olarak %50 indirimdeymiş, Ocak ayına geçmeden benden söylemesi 👏



BB, CC gibi harfler içeren kremlerden bir süredir uzak duruyordum. Çünkü benim karma cildimde bu tarz kremler, her ne kadar fondetenler gibi ağır durmasa da ya cildimde kusma yaparak cildime yedirmede güçlük çeker, ya da dalgalı, parça parça bir görüntü ile makyajı silmek zorunda kalırdım. Üstüne pudra geçmek bile durumu kurtarmazdı. O yüzden bu  CC Kremi bu kadar iddiasına rağmen biraz çekinerek sipariş vermiştim. İddia diyorum da neler mi bunlar :
- Koyu leke oluşumunu önlemeye yardımcıdır.
            - Ten rengini açar.
                       - Anında rengi eşitler ve düzeltir.
                                - Gözenekleri küçültmeye yardım eder.
                                       - Cilt dokusunu pürüzsüzleştirir.
                                                  - Erken yaşlanmayı engellemeye yardımcı olur.
                                                           - Tüm gün süren mat görünüm sağlar.
                                                                      - Cildi nemlendirir.
                                                                                 - Spf 20 ile cildi güneşten korur.

Light ve Medıum olarak 2 renk seçeneğinden ben Light rengini tercih ettim. Bende biraz pembe kalsa da cilt tonu uydu diyebilirim. Krem kapağını açtığınızda güneş sütlerine benzer bir koku alıyorsunuz ama bu beni rahatsız etmedi. Burada gösterdiğim yoğunlukta olduğundan 4-5 mercimek kadar ürün tüm yüzüme yetti. Ürünü ilk yaydığınızda örtücülüğü gerçekten şaşırtıyor, fondetenlerdeki gibi bir kapatıcılık gözlemliyorsunuz. Karma ve yağlı ciltler, hem nemli, hem parlak görünümünden ilk başta rahatsız olabilirler ama belki 5 dakikada ürün cildinizle kolayca uyum sağlıyor. Ben şu sıralar yanaklardaki kuruluktan da şikayetçiyim ve bu ürünün aynı zamanda nemlendirdiğini de söyleyebilirim.
Bende mutlaka sonrasında bir pudra kullanma isteği her üründe vardır ama siz pudrasız da belki yağlı ciltler hariç bir sür çık makyajı için bu kremi kullanabilirsiniz. Gramajı 50 ml kullanıma göre çabuk biter mi tartışılır, tüp ambalajı kullanım kolaylığı sağlıyor. Fakat fiyat olarak sanırım indirim dönemlerinde alınır diye düşünüyorum.
Siz bu kremi deneyip memnun kaldınız mı? Yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bana Yazın