Bu Blogda Ara

Sayfalar

31 Ekim 2017 Salı

Miniso Kanyon'dan ilk alışverişim

Herkese Merhaba,
Şubat ayı başında Türkiye'deki 2. mağazasını açan Japon perakende markası Miniso'dan ilk alışverişimi ne yazık ki yeni  yayınlayabiliyorum. Miniso'nun ilk mağazası iş yerime yakın olan Kanyon alışveriş merkezindeymiş. Ben de bir öğle tatilinde gidip geldim.

Mağazaya girer girmez 20 dakikada gezemeyeceğimi anladım zaten. Kişisel elektronik yardımcılardan, kırtasiyeye, banyo-mutfak düzenleyicilerden, kişisel bakıma, kozmetiğe, bijuteriye kadar her çeşit ürünü bulmak mümkün burada. Gezerken sizin için de biraz fotoğraf çektim, benim kadar gezmiş olursunuz 😇
Gördüğünüz gibi içerisi harika, ne yana dönsem ilginç bir şeyle karşılaştım.
Kırtasiye reyonunu merak etmiştim ama beni çok tatmin etmedi.
Depolama / düzenleme deyince benim gibi bir başak burcu için akan sular durur. O kadar oyalandım ki pek fotoğraf çekmemişim burada.
Çantalar çok sevimli değil mi?
Son olarak hemen girişteki kozmetik reyonu.. Bu bölüm hemen girişte kasa önünde olduğu için hem girişte hem çıkışta epeyce inceledim.

Gelelim benim aldıklarıma :
İlk dikkatimi çeken ojeler oldu. Benim aldığım dark purple rengi..
3'lü far paletlerini 10 TL görünce pembe olanını seçtim. Görüldüğü gibi tozutma yapıyor, ama renkleri beğendim.
Maskaralardan kıvrım verenini seçtim.
Yine 10 TL'ye 20 ml parfümler vardı çeşit çeşit. Ben de yaseminli olanını aldım.
  Gelelim temizlik ürünlerine: 180 parça temizleme pamuğu 10 TL, 120'lik makyaj temizleme mendili 15 TL. Bunların çeşitli boy ve sayıda olanları da mağazada mevcut..

4'lü paketler halindeki koku torbaları da çeşit çeşit. Ben yine yaseminlisini aldım.
Son olarak havlular çok şekerdi, hangisini seçsem bilemedim. Ben de bu havlu bone ile el havlusunu aldım.
Ben bu alışverişin üstüne Miniso'ya farklı zamanlarda da gittim, ama ilk alışverişi paylaşmak ancak mümkün oldu. Makyaj pamukları süper değilse de daha kötülerini gördüm. Ojesi 2 katta tam rengini veriyor. Havlu yumuşacık olunca günlük el havlusu yapmaya kıyamadım. Bone sıkmıyor, kullanması çok keyifli. Parfüm de umduğumdan daha kalıcı çıktı.
Siz Miniso'dan neler alıyorsunuz? Tavsiyelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bana Yazın