Bu Blogda Ara

Sayfalar

22 Şubat 2017 Çarşamba

Farmasi Dr. C. Tuna Çay Ağacı Balmı

Herkese Merhaba,
Hepimizin genelde sivilcelere iyi geldiğini bildiğimiz çay ağacı yağının, aslında antisepstik özelliği ile gripten, mantar-siğillere, kepek sorunundan, kulak - burun - ağız enfeksiyonlarına kadar birçok cilt problemimize iyi geldiğini öğrendim. Çay ağacı ile tanışmam aslında yeni değil, eşim için almamıza rağmen sonradan dönemsel olarak yağlanan yüzümün temizliğinde kullandığım Body Shop markasının çay ağacı serisine ait Skin Clearing Yüz Temizleme Jeli'ni bitirmiş, verdiği o ferahlık ve temizlik hissini sevmiştim. Farmasi çay ağacı yağı balmı ile, farklı bir ihtiyaca yönelik olarak yaptığım araştırma neticesinde tanıştım..


Farmasi, %100 yerli sermayeli, Oriflame gibi satış temsilcileri aracılığıyla ya da yıllık danışmanlık ücreti karşılığı üye olup internet sitesi aracılığıyla ürünlerine ulaşabileceğiniz bir marka. Ürün çeşitliliği Oriflame gibi fazla ve değişken olmasa da organik, helal sertifikalı ürünleri makul fiyatlarla satması nedeniyle kalbimde ayrı bir yeri var. Grip sonrasında çıkan uçuğa karşı, doktorun yazdığı önce Bepantene antiseptik kremi onunla geçmeyince Thiocilline merhemi kullandım. Bu süreçte çay ağacının uçuğa faydasını okumuştum ve Farmasi'ye ait de bir çay ağacı serisi olduğunu biliyordum. Uçuk tekrarlanır gibi olunca hemen sipariş verdiğim bu balmı 2-3 gün kullandım. Aldığım Viks kokusu ve tadını sevmesem de benim derdime ilaç oldu.

15 ml küçük pastil teneke kutusu gibi ambalajı çevirilerek açılıyor. Başta azıcık bir şeye bu kadar para mı verdim deseniz de (İndirimli 24,5 TL) bence bereketli bir ürün. Oldukça katı kıvamlı, az bile alsanız yeterli geliyor. Kışın aşırı kuruyan, çatlayan bölgelerde kullanabileceğiniz gibi, ben sertleşen tırnak diplerini yumuşatmak için kullanıyorum. Ayağımda zaman zaman oluşan egzamik durumlarda da kullanacağım.
Araştırmamda blogger arkadaşların da beğendiğini gördüğüm bu balm, paraben içermiyor ancak  içindeki castor seed oil ( hint yağı) ne kadar yararlı olsa da yutulmaması gerekiyor, bir de vazelinde de bulunan petrol türevi bileşenler mevcut. İçerik konusunda hemen her kozmetikte rastladığımız bu duruma ben soğuk bakmıyorum. Yine de bu balmı bağımlılığa dönüştürmeden yeterli ölçüde kullanmak en iyisi olacaktır.
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bana Yazın