Bu Blogda Ara

Sayfalar

9 Nisan 2017 Pazar

Chiadox ile Detoks Deneyimim

Herkese Merhaba,
Geçenlerde Aradolu'daki %50 indirim kampanyasından ne zamandır çeşitli kanallardan duyduğum Chiadox Detoks Kürünü almıştım. Ancak yapabilir miyim endişeleriyle 1-2 hafta geçirdikten sonra 20.03.2017 tarihi itibariyle detoksa başladım. Bu detoks nedir, gün gün ne yaptım kısaca sizi bilgilendireyim..
Chiadox TABDER Başkanı Ayhan Ercan tarafından geliştirilmiş tamamen doğal gıdalardan oluşan bir preperat. 5 gün boyunca 3 öğün 1 çorba kaşığı (10 gr) toz karışımdan tercihen 1 bardak elma suyuna ekleyerek içiyorsunuz. İçmeden önce yarım saat içindeki chia tohumlarının şişmesini bekliyorsunuz tabii.. Aradolu'da sebzeli ve vanilyalısı vardı ama vanilyalısı daha güzel olduğundan tükenmişti. Ben de sebzeliyi aldım. 4-5 saat sonra o da tükendi.
1. Gün : Sıkıntı yaşamadığım bir gündü. Normalde 1 avuç fındık ve gojiberry serbest. Ben de 5 tane fındık yedim. Ayran, madensuyu, bitki çayı, çay, sade türk kahvesi içtim. Akşam eşim muz yerken ben de ufak bir parça aldım. Tek kaçamağım bu.. Yatmadan önce de kaşığın ucuyla polen-propolis karışımı kattığım sütü içtim. Normalde 11:30, 12 civarı yatarım. Enerjinin tükendiği sanırım akşam belli oluyor. Gece 10'da yattım. Gün sonu sonuç : -600 gr
2. Gün : Bugün hem iş hem de özel anlamda daha yoğun bir gündü. Çok şükür ki bugün daha enerjiktim. Sabah servise yetişirken biraz zorlandım ama bunu zaman zaman yaşadığım için dert etmedim. (Biraz demir eksikliği var.) Hatta öğle arası biraz da güzel havadan istifade ederek hafif bir yürüyüş de yaptım. İçtiklerim aynıydı. Toplam 5-6 fındık ve 7-8 gojiberryi aralarda yedim. Akşam da ev işleri ile uğraştım. Bu kez süt değil açık çay içtim yatmadan önce. 11 gibi yattım. Gün sonu sonuç : -500 gr
3. Gün: Yine sıkıntı yaşamadığım bir gündü. Öğle arası yürüyüşünü yapmaya devam ediyorum. Etrafımda grip olanların haberini alınca kendime dikkat etmem gerek diyerek polen-propolis karışımı kattığım sütümü de içtim. Yine küçük bir dilim muz yedim. Gün sonu sonuç : -500 gr
4. Gün: Ellerim, ayaklarımın buz gibi olması dışında iyiyim. Yorgunluk, açlık belirtisi yok, ancak çevresel etkenler detoksa devam etmekte sıkıntı yaratıyor. Nedir bunlar : Arkadaş muhabbetinde konuşulan iyi bir pastanenin en sevilen pastası nasıl güzelmiş! (Görselli tarif) ve ben hiç detoksumu çaktırmadan soruyor da soruyorum 😊 Neredeymiş? Eve gönderirler miymiş? Bunun üstüne akşam akşam evimin sokağının başında burnumu gıdıklayan o biber patlıcan kızartması kokusu... Kısacası bugün Allah beni sınadı diyorum, ruhuma da detoks yapmaya gayret ediyorum. Gün sonu sonuç: -500 gr
5. Gün: Son gün olmasının verdiği moralle güne başladım. Boğazımda sanki bir köpük oluşuyor da yutkunsam da geçmiyormuş gibi garip bir his yaşadım bütün gün. Bu yüzden de devamlı su içerek kendimi rahatlatmaya çalıştım. Tüm haftanın yorgunluğu ile birlikte akşam sıkışan trafikte inip yürüyesim yoktu maalesef. Enerjimin düştüğü belliydi. Akşam kefir içtim bu kez. Saat 9:30'da yattım. Gün sonu sonuç : -400 gr
Verdiğim bu 2,5 kilonun ardından araya giren haftasonunun getirdiği rahatlıkla kaçan ölçüyü saymazsak, devam eden 2 hafta boyunca da sabahları Chiadox karışımı içmeye devam ettim. Bu 5 gün bana aynı zamanda nefsimi terbiye etmem için de güzel bir tecrübe oldu. Benim gibi geçmişinde insülin direnci, demir eksikliği gibi problemler yaşamış, tansiyonu genelde düşük seyreden biri olarak bu detoxu yapılabilir buldum. İşin sırrı kendinizi iyi kollamanız, aslında kahve serbest olsa da içmemeniz daha yerinde olur sanırım. Ben kahveyi mutlaka yanında maden suyu ile içtim. Kilo verilmesini güçleştiren yukarıda saydığım nedenlerden dolayı bende kilo kaybı az oldu aslında. Bir de regl dönemini en az 1 hafta geçirmeniz daha sağlıklı sonuç verecektir.
Sadece Chiadox ile değil farklı şekillerde yapacağınız detokslarla, bahar aylarında vücudunuzu ve ruhunuzu temizlemek inanıyorum ki size de iyi gelecektir.
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bana Yazın