Bu Blogda Ara

Sayfalar

25 Nisan 2017 Salı

Clinique Redness Solutions Soothing Cleanser ve Liquid Facial Soap Temizleyicileri

Herkese Merhaba,
Clinique markasının, makyaj ürünlerini çok başarılı bulmasam da yıllardır ara ara cilt temizliğine yönelik ürünlerini alıyorum. Bu aralar sıkça kullandığım iki cilt temizleme ürünü bu kez konumuz: Clinique Redness Solutions Soothing Cleanser ve Liquid Facial Soap..
Redness Kızarıklık Karşıtı Çözüm Serisi Hassas Temizleyici : Cildinde sürekli olarak kızarıklık, kaşıntı ve rahatsızlık hisseden hassas ciltler için ultra hassas temizleyici olduğu; makyajı,  kiri ve yağı temizleyip, skualen ve gliserin ile nemi cilde hapsederek, cildi kuruluğa karşı korumaya katkıda bulunduğu belirtilmiş.
Yağlı / Karma Ciltler İçin Yüz Temizleme Jeli: Çok akışkan, saydam jel kıvamında bir temizleyici. Az bir miktar kullanmak yeterli oluyor. Temizleme jelinin akışkan kıvamlı olması nedeniyle ambalajından çok ürün alma eziyetinden kurtarmışlar, yeni ambalajların pompalı şişede olduğunu gördüm.
                                                                 Bendeki
                                                                      Yenisi
Ben ilk olarak temizleme sütünü (soothing cleanser) hiç pamuk kullanmadan gözlerim hariç yüzüme eşit şekilde yayıp 1-2 dakika cildimdeki hassasiyeti alması ve nemlendirmesi için bekledikten sonra fazla ovalamadan yıkıyorum. Naneli gibi ferahlatan bir his veriyor. Sütü biraz su ile aldıktan sonra yüzüm ıslakken de likit jel ile (liquid facial soap) yüzümü köpürtüp yıkıyorum. Kokusuz dense de çok hafif bir kremsi sabun kokusu alıyorum. Gözümde zaman zaman hassasiyet yapabiliyor, ama beni çok rahatsız etmedi.
Temizleme sütünün hassasiyeti yatıştırması haricinde kızarıklık giderici bir etkisini göremedim. Şu anda işimi görmesine rağmen tekrar alacağımı sanmıyorum. Sütü göz temizliğinde daha rahat kullanabilirsiniz,  jeli ise gözünde hassasiyeti olanlar dikkatli kullanmalı bence. Bol su ile temizlesem de bir alkol etkisi hissediliyor. Yine de göz makyajını tam olarak çıkarmakta yeterli değil, bir miseler su ile son temizliği yapmalısınız. Cildimin daha yağlı olduğu dönemde kullandığım jel, cildimi normal hale getirdi diyebilirim. Sonrasında tonik ve nemlendirmeyi ihmal etmemek gerekiyor. 
Sonuç olarak tertemiz ve ferahlamış bir cilt sağladığı için Clinique'in bu temizleyicilerini severek kullanıyorum. Bu temizleyicileri Elca Kozmetik'in depo mağazasından indirimli almıştım. Güncel fiyatları ise temizleme sütünün 90 TL, jel temizleyicinin 80 TL Fiyat / performans açısından ancak kampanyalı olduğu zaman yeniden alınabileceğini düşünüyorum.
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bana Yazın