Bu Blogda Ara

Sayfalar

17 Nisan 2017 Pazartesi

The Pınk Ellys Mat Likit Rujlar

Herkese Merhaba,
Bugün sizlere Cosmo Home'dan aldığım The Pınk Ellys markasına ait 2 mat likit ruju tanıtmak istiyorum. Yılın ilk günü Kadıköy Cosmo Home'a uğradığımda tanıştım The Pınk Ellys markasıyla. Meğer Türk markasıymış, Aka Kozmetik tarafından üretilmiş.
Mat likit rujlara karşı hep bir önyargı ile yaklaşmışımdır. Çünkü eskiden dudağı kurutan, pul pul dökülüp dişe bulaşan rujlardan ben de nasibimi almıştım.  Mağaza danışmanı mat likit rujun çok iyi olduğunu ve denememi söyledi. Sürünce duruşu, rengi hoşuma gitti. Mat rujların kurutmasını sevmediğimi söyledim. Bana öyle bir sorun yaşamayacağımı, çok da uzun süre dayandığını söyledi. Bu kadar övünce ben de 2 rengini alıp çıktım. 17 TL tanesi. Cosmo Home %50 indirim yaptığını iddia etse de ürünleri piyasa fiyatına satıyor. Yani indirim var diye atlamayın baştan uyarayım.. Bu markaya aynı zamanda Cosmo Home'un internet sitesinden de ulaşabilirsiniz.
24 ay kullanım ömürlü, 4,5 ml. Ambalaj tasarımını beğendim. Bir mottosu bile var: Güzellik gülümsemendir. Renk ismini plastik dış koruyucu bandın yanına yapıştırmışlar. Ben çıkarınca unutmamak için alt tarafına yapıştırdım.
Denemek için nude rengi Candy'i sürmüştüm. Mağazadan çıkınca birşeyler yiyip içtiğimde hiç dağılma yapmadı, dudakta bir ruj varmış gibi de hissetmedim. Saatler sonra bile yerli yerindeydi, iç kısımdan rengi çok az gitmiş. Ama dalgalı yada pütürlü bir görüntü kesinlikle yoktu. Çıkarmak için Garnier'in miseler suyu ile biraz ovmam gerekti. Siz şu yazımda bahsettiğim Sephora ürünleri ya da başka markaların benzer temizleyicileri ile de daha rahat çıkarabilirsiniz.
Diğer rengi Berry kızıl kahve tonda. Öğle yemeğinden sonra ruj Candy kadar dayanmadı. Tamamen silinmedi ama bir kat daha tazeleme gerektirdi.
Ben bu ruju çok sevdim, siz nasıl buldunuz?  Bu markadan bana başka tavsiyeniz varsa paylaşırsanız sevinirim.
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bana Yazın