Bu Blogda Ara

Sayfalar

2 Nisan 2017 Pazar

3 Burun Temizleme Bandı Karşılaştırması

Herkese Merhaba,
Gözenek sorunu hemen hemen hepimizin karşılaştığı bir cilt problemi.. Yağlı ve karma ciltlerde özellikle burun ve çevresinde görülen, bizim de ne kadar temizlesek de bir türlü kurtulamadığımız komedonlara karşı en etkili yöntemlerin başında burun temizleme bantları geliyor. Ben de hali hazırda elimde bulunan 3 burun temizleme bandı uygulaması ve sonuçlarını sizlerle paylaşmak istedim.



İlk olarak yeni alır almaz denediğim Watsons'a ait vokanik kil özlü burun temizleme bandından başlayalım. Bu bandın sanırım ambalajı yenilenmiş, eski resmini de koyuyorum. Kore menşeili bu ürün hem temizlik hem de ferahlık vaat ediyor.

Bandın üzerinde küçük noktacıklar mevcut. Ben peeling ya da buhar uygulaması yapmadan (bunlar gözenekleri daha iyi açabilirdi.) denedim. Ürünü açınca kremsi bir koku alıyorsunuz, hiç rahatsız etmiyor. Çok kolay bir şekilde,  hava kabarcığı oluşmadan buruna yerleştirebiliyorsunuz. Ben 15-20 dakika beklettim. Kağıt burnumda çok aşırı sertleşmedi.
Benim için en sıkıntılı bölge olan burun kenarlarını orta karar temizledi. Herhangi bir hassasiyet oluşmadı,  bu bandı alırsanız az / çok işinizi görecektir. Fiyatı : Hatırlayamadım ama 11-12 TL idi. Sonuç: 10 üzerinden 6
Elimdeki hepimizin blogerlar sayesinde başarısını bildiği, benim ise çok öncedendir kullanıp sık sık aldığım bir başka banttan bahsedeyim şimdi de: Rituel de Beaute 'a ait burun temizleme bandı. "BİM'in bandı" diye biliniyor kendisi, eczanelerde de bulmak mümkün. İçinde aloe vera da varmış.
Bandı açar açmaz maalesef bana göre kötü bir bitkisel mi kimyasal mı çözemediğim kokuyla karşılaşıyorsunuz. Aşırı rahatsız edici değil insan alışıyor. Bandı 10 dakika bile tutsanız aşırı sertleşiyor. Ama burnunuz üstünde hissettiğiniz karıncalanma / yanma hissinden görevini yaptığı anlaşılıyor. Bandı çıkardığınızda "her zaman" o görmek istemediğiniz siyah nokta / komedonları görebilirsiniz.
Benim bitmeye yakın yedeklediğim tek bant diyebilirim. Fiyatı: 7,65 TL Sonuç 10 üzerinden 9 (o da kokusu yüzünden)
Son olarak burun bantları ile ilk tanıştığım marka olan Nivea'nın her yerde bulabileceğiniz burun bandını anlatayım. Kutu içinde hem burun hem de alın / çene bölgesine özel şekillendirilmiş bantlar ayrı ayrı paketlenmiş.
Ben T bölgesi bantlarını da hep burun için kullandığımdan biraz şekil sorunu yaşıyorum. Burun bantlarını bildiğiniz gibi burun temiz ve nemli iken yapıştırıyorsunuz. Ben bu bandı yapıştırırken biraz uğraşıyorum. Elim yapış yapış oluyor nedense. Bu kez iki bandı da sizin için aynı zamanda kullandım. Alnımda bir etkisi olmadı, dudak altı bölgede işe yaradı. Burun bandını çıkardığımda daha önceki kullanımlarımda olduğu gibi fazla bir sonuç beklemiyordum, ama bu kez beni şaşırttı burun kenarlarını güzel temizledi.


Tam etkisini cilde iyi oturmuşsa alabiliyorsunuz demek ki, kokusu fena değil. Fiyatı: 13 TL Sonuç: 10 üzerinden 7
Sizin denediğiniz burun temizleme bantları ve verdiğiniz puanınızı burada paylaşırsanız hepimiz için bir fikir olur ne dersiniz??
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bana Yazın