Bu Blogda Ara

Sayfalar

23 Mart 2017 Perşembe

The Balm Nude Tude Far Paleti

Herkese Merhaba,
Bugün sizlere uzun zamandır severek kullandığım günlük makyajınızın yanısıra gece de kullanabileceğiniz mat ve ışıltılı renkleri içeren The Balm Nude Tude far paletini anlatmak istiyorum.
Far paletlerinde hepimiz çok sayılı ve bol renkli olanlarına hayranlık duysak da, çoğumuz göz rengimize uygun renkler içeren, kolay taşıyabileceğimiz sayıda far bulunan paletleri daha çok kullanıyoruz. İşte bu da benim joker paletim oldu. The Balm markası Gratis'lerde biraz yüksek fiyatlı olsa da ben indirim dönemlerini bekliyorum. Hadi renkleri birlikte inceleyelim :
İlk fotoğrafta paletin sol kısmına yani açık renklere bakacak olursak, oyuntulardan en çok kullandıklarımı farketmişsinizdir. Ben far sürmeden önce mutlaka bir far bazı kullanırım. Uzun zamandır severek kullandığım Urban Decay'in far bazını sürüyorum.
Örnek bir makyajımda sırayla kullandıklarımı anlatıyım.. Gözümün iç kısmından dışına doğru Stubborn, Sultry'yi gözkapağının katlanma bölgesinin dışına fazla dağıtmadan uyguladım. Sonra da  Selfish'i gözkapağının dış köşesinden katlanma çizgisi boyunca fazla gözün iç kısmına getirmeden sürdüm. 
 
 

En sevdiğim renk olan Selfish'i gözümün dış köşesinden başlayıp katlanma çizgisi boyunca iç kısma fazla getirmeden ince bir hat halinde sürdüm.
Gözün dışına gölge vermek için Silly'i biraz dokundurdum, Sleek'i de gözün alt kirpikleri hizası boyunca uyguladım.
Son olarak Seductive'i kaş kemiği altındaki hat boyunca iç kısma fazla getirmeden dağıttım. Burada floresan ışığı altında renkleri tam yansıtamadım ama sonuç doğal ve günlük kullanıma uygun oldu diyebilirim. Ben bu palette sarı ve mürdüm renkleri de sıkça kullanıyorum, çok koyu renkleri ise pek kullanmıyorum.   
Her blogta kol içi far swatchı görmekten sıkılmıştınız değil mi, ben de farları böyle anlatayım dedim 😃 Bu palet normalde biraz pahalı o yüzden ben de Gratis'in %50 indirim dönemlerinden birinde almıştım. Farlar aşırı tozutma yapmıyor bence, zaten bu makyajda kendi fırçası ile kullanmama rağmen genelde sünger aplikatör kullanıyorum, daha kalıcı ve güzel sonuç veriyor.
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bana Yazın