Bu Blogda Ara

Sayfalar

16 Aralık 2016 Cuma

Oseque Cyber Shine Yüz Temizleyici

💮💮💮Herkese Merhaba💮💮💮

2. yazımda bu aralar elimde olmasına rağmen, yaklaşık 1 aydır düzenli olarak kullandığım ve fikir sahibi olduğum OSEQUE CYBER SHINE oksijen köpüklü yüz temizleyiciyi sizlere anlatmak istedim. Biliyorum bu ürünü anlatmayan blogger nerdeyse kalmadı, ama bir de benden görün istedim 😇
Ben de kozmetiksever her bayan gibi Güney Kore kozmetiğine özel ilgi duyuyorum. Aydınlık ve parlak bir cilt için AR-GE'ye çok büyük önem veren Güney Kore, son 15 yılda hızla büyüyen sektörde özellikle bitkisel güzellik ürünlerinde hem kaliteli hem de çok geniş bir ürün yelpazesi sunuyor. Eskiden sadece yüz yıkama jeli ve nemlendirici ile iş bitti sanırdık. Oysa Koreliler cilt bakımında sırayla ya da birkaç günde bir yapılması gereken o kadar çok ürün geliştirip kullanma alışkanlığı edindiler ki o bebek yüzlü Kore kızlarının sırları da ortaya çıkmış oldu. 
                        Yoona - My Oh My

Neyse asıl konumuza gelelim : Yazıma konu olan Oseque Cyber Shıne'ı ben 2016'nın ilk aylarında sadece Kore Kozmetiği satan Limonian sitesinden almıştım.

Koreli'nin bakım rutininde bu temizleyici 2. sırada geliyor aslında. Öncesinde ülkemizde yeni yeni kullanılmaya başlanan bitkisel temizleme yağlarını özellikle göz makyajını çıkarmak için kullanıyorlar. Sonrasında da bu tarz temizleme jelleri kullanılıyor.
Oseque Cyber Shıne'ı yanaklar, alın, burun ve çeneye fındık büyüklüğünde koyup, yedirerek yayıyorum. Kullanırken cilt kuru olmalı. Yoksa ürünü cilde dağıtırken tam bir köpürme sağlayamazsınız. Köpürme dediğim de çok ince bir katman şeklinde oluyor.
Jelin içinde, cilde daha iyi nüfuz etmesi için kapsullenmiş (içindeki mavi-yeşil kürecikler sanırım) A ve E vitaminleri, cilt tonunu dengeleyen Niasinamid (B3 vitamini) ve tabii ki Kore kozmetiğinin ana hedeflerinden cildi beyazlatmak için kullanılan İsviçre Alpleri'ndeki bitkilerden elde edilen Giga White ekstract kompleksi bulunuyor.
Yüzüm tamamiyle köpüklendiğinde - ki krem yapılı olduğu için şıpşıp akmıyor - bir 5 dakika kadar bekliyorum. Jeldeki etken maddelerin faydasını görmemiz için gerekli olan bir bekleme süresi bu, zaten beklerken köpüğün sönüşü ile yüzümde bir ferahlık hissi alıyorum. Sonra da kolayca ılık su ile yıkıyorum.
Ben bu jeli kullandıktan sonra cildimin "gerçekten" temizlendiğini ve yumuşadığını farkettim. Kısacası temizleme jeli diyip geçeceğimiz piyasada bir sürü ürün varken bu üründeki memnuniyetim beni beklemediğim ölçüde şaşırttı diyebilirim. Zaten sevemediğim tek özelliği olarak içinde ne kadar kaldı diye göremediğim deodorant şişesi gibi ambalajı yüzünden bitecek diye gün aşırı kullanır oldum.
Ürün vaatlerini yerine getirdi mi derseniz: kullanmaya başladığımdan beri özellikle güneş lekelerimin biraz açıldığını, genel manada karma- orta yaşlı cildimdeki yağlanma - kuruma dengesizliğini azalttığını söyleyebilirim. Siyah nokta giderme konusuna gelince, yakın dönemde cilt bakımı yaptırdığımdan etkisi var mı yok mu bir fikrim oluşmadı açıkçası..
Sizin memnun kaldığınız başka Güney Kore kozmetik ürünü var mı? Paylaşırsanız sevinirim..
💓 Sevgiler 💓
                        Jieun Cute Pigtails
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bana Yazın