Bu Blogda Ara

Sayfalar

13 Aralık 2016 Salı

Lilakutu Kasım 2016 Keşif Kutusu

Herkese Merhaba,
🎁🎁🎁
Lilakutu
'nun 5. yılına özel olarak hazırlanan keşif kutusunun 24 Kasım 2016 Perşembe günü öğlen limitli sayıda satışa sunulacağı bildirimi mailime spam olarak düşünce, bir gün önce spamları kontrol etmem ile biraz şans eseri haberdar oldum. Keşif kutuları artık aylık değil yılın belirli dönemlerinde ve maalesef son 2 yıldır yılda 3 kez satışa sunuluyor.. Ancak böylesi daha güzel oldu çünkü gerçekten 39 TL ödeme karşılığını kat kat çıkaran ürünler gönderiliyor artık..   
Kutuların satışa sunulduğu saatler neyseki öğle tatili saatine denk geliyor. Sitenin o saatte herkesin alış için girmesi sonucu donması nedeniyle bir süre uğraş vermiş olmama rağmen, şansımı bana gönderilen maildeki link üzerinden deneyerek kutuyu alabildim. 
Kutu elime 9 Aralık 2016  tarihinde ulaştı. Ben de bloğumun ilk yazısında, bu kutuyu açıp sizlerle paylaşmak güzel olur dedim 😉
Kutu sert ve mıknatıs kapaklı..

Açar açmaz yine karton içeriği yazısı karşılıyor bizi.. Bu kez kutu içine bir ayna da yerleştirilmiş, kutu biriktirme alışkanlığımıza da güzellik katmış Lilakutu 👍


Karton arkasındaki yazıda kutu içeriği bu ay az gibi görünüyor. Ama fiyatlara bakarsanız yazı başında da belirttiğim avantajı farkedersiniz..

Her kutu ile birlikte verilen indirim kuponu sonrasında parşömenle etiketlenen kutuyu artık açalım 🎇🎉🎊

Paketi ilk açtığımda karşılama kartonundaki kadar yani 5 tane ürünü görünce yine "bu kadar mı" diye içimden geçirmiş olabilirim. Ama ilk gördüğüm "o örümcek ağı kremi mi waow" demeden edemedim dostlar..  

Hadi önce ilk elime geçen Iva Natura Siyah Maskesini size tanıtayım biraz: Diyarbakır yöresi bitkilerinden çoban süzgeci özlerinin yanısıra at kestanesi ve dağ çileği özleri ile formüle edilen bu yaşlanma karşıtı maskede, silikon, paraben ve bol harfli kimyasallar bulunmuyor. Organik, helal ve vegan sertifikalı.. İçeriğini paylaşıyorum :
 
Gelelim beni heyecanlandıran Örümcek Ağı Yüz Germe Serumu'na..  Son zamanlarda estetik güzelliğine ayrı bir ilgim var. Dünyadaki en iyi ilk 50 estetik cerrahı arasında gösterilen Opr.Dr. Bülent Cihantimur'un geliştirdiği Doctor B Aktif Kozmetikleri anti-aging serisinde yer alan Örümcek Ağı Yüz Germe Serumunun, temiz cilde ve masajla uygulanması, sırtüstü uyunması ve en az 2 hafta düzenli kullanılması tavsiye ediliyor.
 
Piyasadaki en gerçek "Milk Shake" saç bakım köpüğü ile nihayet tanışacağım. Halihazırda elimde Urban Care markasına ait benzer bir köpük olsa da Milk Shake'in methi her yerde malumunuz.  Integrity 41® patentli formülü ile boyalı saçların rengini uzun süre korumayı sağlarken, süt proteinleri ile saçları yapılandırarak hacim kazandırmayı hedefliyor.
Eda Taşpınar markasının yeni çıkan ürünü bu Vücut Spreyini hemen denedim tabi ki.. Vücut spreylerinin kalıcılığı fazla olmasa da bu güllü amber kokusu bana Victoria's Secret'ın kokularından bir farkı olmadığını gösterdi. Kışın bol bol sıkılası, burun çatlatası bir şey. Şaka şaka size ilk sıktığınızda boğacakmış gibi gelebilir amber kokusu, ama inanın bekleyince hafifliyor, yarım saat sonra tekrar sıkmak istiyorsunuz.. 
Kış aylarında çantalarımızın vazgeçilmezi olan bir dudak nemlendiricisi de koyulmuş keşif kutusuna: USDA Organik sertifikası taşıyan Avalon Organics Dudak Balsamında A ve E vitaminlerinin yanısıra besleyici yağlar mevcut, zararlı kimyasallar da içermiyor. 
 
Minik lila çiçeği eşliğinde Lilakutu'nun son keşif kutusundan çıkanlar bu kadardı, ürünleri kullanıp paylaşabilmeyi umuyorum. Siz kutuyu nasıl buldunuz? Lilakutu'dan deneyip memnun kaldığınız ürünler neler? Yorumlarınızı bekliyorum..
Sevgiler 😘

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bana Yazın