Bu Blogda Ara

Sayfalar

16 Haziran 2017 Cuma

Yeni Limited Edition Rival De Loop Beauty Code Makyaj Serisi

Herkese Merhaba,
Benim gibi bir Rossmannseverin (Türkçe'ye yeni bir tabir kazandırdım bravo bana) nerdeyse her hafta gidip de bir limited edition -pardon Türkçe yazalım "sınırlı sayıda"- Rossmann kozmetiği alamamış bir garip olduğunu bilmiyordunuz değil mi? Ama ilk defa hafta içi bir iş çıkışı yolum düşünce şansımı Üsküdar Rossmann'da deneyim dedim ve bakın neler aldım 💓💓💓
Rossmann'larda ya haftalık ya da 2-3 haftalık sürelerde Rival De Loop, Essence ve Catrice markalarına ait standların en üstüne yerleştirilen sınırlı sayıda özel seriler yer alıyor. Çoğumuz orayı boş buluyoruz malum, bunun nedeninin mağaza görevlilerinin böyle seriler çıktığında ya kendi çeyizlerine ya da eşe dosta ayırdıklarından kaynaklandığı gibi bir dedikodu sosyal medyada dolaşıp duruyor. Hatta geçenlerde çıkan o muh-te-şem The Golden 20's serisinin far paletini açıkgöz bloggerlar bile zor bela, rica minnet bulup fotoğraflarını instegrama koyup caka satabildi. Daha çıkalı 2. gününde mağaza mağaza dolaşıp bulamayan ve Rossmann'ın instegram sayfasını ağlama duvarı yapan kozmetikseverler gördüm yalan değil.. Hal böyle olunca ben kimim ki size cicisini gösteren minikler gibi sınırlı sayı kolleksiyoneri sayfası olup nazar boncuğunuzu istemeyeyim 😆 Allah'tan Rival De Loop markasına ait bu "Beauty Code" serisinin ambalajını fazla afilli yapmamışlar da bu garip size sayfasında yorumlamak üzere alabildi!
                                    The Golden 20's Far Paleti
Evet ambalajlar "al beni" dedirtmese de Beauty Code serisi bir high end makyaj markalarına muadil olmak üzere tasarlanmış bence. Standın önüne gittiğimde benim ilk dikkatimi çeken, testerı da olunca mıncıklama fırsatı bulup beni kalpten vuran köpük allığı oldu. Ama özellikle de "02-Terracotta" rengi. "01-Hot Punch" isimli nude-şeftali renklisi stantta bolca olmasına rağmen bu rengin sonuncusunu orada ben aldım ve sizin için üzgünüm, pişman mıyım hayır (haince sırıtıyordu) Ne de olsa geçmiş serileri kaçırmanın ezikliğinin getirdiği hak görme var üstümde 👅 Şaka bir yana adamlar Chanel'in sanırım 3-4 sene önce çıkarıp yok sattığı, hala el altından ederinin 2 katına bazı satış hesaplarında satıldığı için görülüp kalp koyulan nam-ı değer Soleıl Tan de Chanel bronzerını yapmışlar. Bu tabii biraz daha minik, ama kesinlikle daha yumuşak yapıda. Chanel'i bazı fırçalarla kullanmanız çok zordur, hatta doğru düzgün makyajda kullanamadığı için aldığını satanlar bile oldu. Bu bronzer niyetine kullanabileceğiniz allığı ise parmağınızla alıp dağıtmanız yeterli. Testerını sürdüğüm elimden ben yıkamadan çıkmadı. Kısacası bence bu serinin kesinlikle yıldız ürünü bu allık olmuş nokta! Bu arada benim böyle söylediğime bakmayın o "Hot Punch" rengi de Chanel'in Le Blush Creme de Chanel allıklarının en sevilen renklerinden Révélation rengine muadil gibi duruyor bir bakın derim benden söylemesi.. Fiyatı: 20 TL
Sizi karşılaştırmasız bırakmam ve sabah güneşinde Soleıl Tan de Chanel ile Rival De Loop Beauty Code Terracotta'yı birlikte swatchladım. Üstte Chanel, altta Rival, burada biraz fark var gibi görünse de 1-2 saat sonra o fark da kalmıyor. 😉 
Gelelim standdan gözümü kestirdiğim 2. ürüne. Bu da bir Guerlaın klasiği haline gelen, bayanların kokusuna, desenine hasta olduğu -Türkçe anlamını yazsam da tam olarak tanımlayamayacağım- bitiriş pudrası (Multi-Coloured Correcting Powder). İnsan muadil alınca gerçeğini alma isteğini bastıramasa da şu mozaik desenin hatrına bir süre daha Guerlaın'ın kokusundan yoksun kalmaya katlanabilirim 😖 Size bir muadil karşılaştırması yapamıyor olsam da diyeceğim şudur ki makyajınızın sonunda oluşan o parlak oturmamış görünümü bu bitiriş pudrasını uygulayarak doğallaştırabilirsiniz. İş görüyor mu görüyor. Aydınlık bir etki yaratıyor mu? Ben yeterli buldum, sonuçta bir aydınlatıcıyı yorumlamıyoruz burada. Başka bitiriş pudralarının da çok ehven olmadığını düşünürsek görürseniz alın diyebileceğim bir pudra. Fiyatı: 23 TL
Son olarak NYX markasının en çok satanlarından olunca hayatımıza soktuğu makyaj sabitleme spreyine muadil gibi şişesiyle bir Primer Sprey. Aslında yıllar önce ben böyle bir spreyi Pastel markasından almış kullanamamıştım. Şimdi benim elimde NYX'in mat görünüm veren sabitleme spreyi var, hadi bir de makyaj öncesi baz görevi göreni olsun dedim, aldım.  Fiyatı: 15 TL (Fiyatları fişten yazdım ama kodları ile yazıldığından karışmış da olabilir.) 
Geceye dayanması gereken bu makyajda aldığım tüm ürünleri kullandım.
Beauty Code serisinin diğer ürünleri 3'lü bir kontür paleti (Bronzer-aydınlatıcı ve allıktan oluşuyor ve bence bu da Smash Box'ın en çok bilinen kontür paletine muadil olabilir.) ve banana pudra. (Türkçe karşılığı sarı tonlu pudra, Kim Kardashian'ın meşhur ettiği,  göz altı renk eşitsizliklerini minimize ederek yüze aydınlık bir etki katan Ben Nye markasının hit parçası Luxery Powder Banana rengine muadil olabilir.)
İhtiyaç veya zevkinize göre bunlara da bakabilirsiniz derim.
Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bana Yazın