Bu Blogda Ara

Sayfalar

8 Haziran 2017 Perşembe

Yves Rocher Couleurs Nature Flawless Finish Fluid Fondöten

Herkese Merhaba,
Yves Rocher'in kusursuz cilt vaat eden 14 saate kadar kalıcı Couleurs Nature fondöteni bu haftaki inceleme konumuz.. Bir indirim döneminde karma ciltlilere önerilen bu fondöteni uzun süredir kullanıyorum ve artık size de yorumlayabilirim.
"İçeriğindeki Soya Özü ve Mineral Pigment karışımı, mükemmel bir şekilde bütünleşerek, cilde eşit ve pürüzsüz bir görünüm sağlar. Cilt dokusunu düzeltir. 14 saat kalıcıdır. Ultra ince dokusu, ciltle bütünleşerek doğal bir görünüm sağlar. Paraben içermez. Dermatolojik kontrol altında test edilmiştir." yazıyor Yves Rocher'in internet sitesinde.
Öncelikle ambalajına bakacak olursak pompalı cam şişesini küçük bir plastik kapak koruyor. Kullanışlı olduğu söylenebilir.. Ürünü elinize aldığınızda ilk dikkat çeken şey kokusu. Gül değilse de çiçek benzeri ama bana daha çok süpermarketlerde satılan ucuz parfümleri hatırlatan bir kokusu var. Başlarda sever gibi olduysam da kullandıkça çok da beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Koku zevki farklıdır ama fondötende olunca galiba böyle bir kokuyu istemiyor insan.
Fondötenin yapısı normal kıvamda. Bendeki rengi Rose 100 rengi, buğday tenlilere uyacaktır, bende ilk sürüldüğünde açık gibi dursa da zamanla rengi ten rengime uydu. Ben genelde iş yerinde kullandığım için fondötenleri elimle uyguluyorum ve şimdiye kadar hiç bir fondötende bunun kadar zorlanmadım. Fırça ile belki bir nebze iyidir, en iyi süngerle kullanabilirsiniz. İlk başından beri yağlı geldi bana, cildimle bütünleşmedi. Sürdükten saatler sonra üzerinden pudra uygulasam bile dalgalı bir görüntü verdi. Elimi gün içinde maalesef yüzüme götüren biriyim, sonra bir bakıyorum klavyem de fondöten izleri 😡
Aslında bu fondötenle ilgili düşüncem "Ne iyi, ne kötü." Çünkü kalıcılığı bence iyi. Akşam bile yüzümdeki belirgin lekeleri görmüyorum. Kapatıcılığı orta seviyede.
Bazı bloglar yağlı ciltlere önermiş, ben karma cildimle bile kullanamadım. Kuru ciltler anlaşır gibi geliyor. Sonuç olarak mutlaka bir testerı ile deneyip karar vermeniz daha doğru olacaktır. Bir de koku hassasiyeti olanlar rahat edemezler sanırım. Liste fiyatı 75 TL, fiyat / performans açısından bakıldığında ancak indirim dönemlerinde ve mutlaka deneyerek bu fondötene karar verebilirsiniz.
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bana Yazın