Bu Blogda Ara

Sayfalar

30 Ocak 2017 Pazartesi

Rimmel Wonder'full Argan Yağlı Maskara

Herkese Merhaba,
Şu sıralar halen kullanmakta olduğum maskarayı anlatmak istiyorum bugün.. Benim Rimmel markasına ait aldığım ilk ürün oldu bu maskara. Belli bir nedeni yoktu aslında, sanırım yine Watsons'daki bir indirim döneminde aldığımı hatırlıyorum. Kullanmaya ilk başladığımda belki de içindeki argan yağının etkisiyle su gibi bir yapısı ile akma yapacağı endişesiyle beni biraz korkuttu diyebilirim. Bu dönemde sürdükten sonra alt kirpik kenarlarına çok küçük parçalar döküldü, ama bu rahatsız edici boyutta olmadı.

Benim kısa ve düz kirpiklerimde ürün silikon geniş yapılı fırçası ile kirpikleri ayırarak dolgunlaştırmadan bir miktar uzattı ve kıvırdı. Tabii bu elbette sizin beklentinizle de alakalı. Eğer takma kirpik etkisi beklentiniz varsa bu maskara sizi tatmin etmez. Ama gün içinde rahat kullanayım, ağırlık yapmasın, rimelim doğal dursun derseniz memnun kalabileceğiniz bir maskara.
Maskara tüpünü açıp kapaması kullanışlı, kavisli formundan açık unutma olasılığı kalmıyor. Ben bu maskarayı genelde 2 kat, bazen de 3 kat kullanmayı seviyorum. Maskara gün sonunda bende akma yapmadı. Bu anlamda benim beklentilerimin çoğunu karşıladı diyebilirim.

Bu maskara piyasaya çıkalı 2 yıl olmuş, siz memnun kalmış mıydınız? Yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bana Yazın