Bu Blogda Ara

Sayfalar

2 Ocak 2017 Pazartesi

Bitenler Çöpe Gidenler- 1

Herkese Merhaba,
Geçen yıl içinde bitirdiğim ürün ve testerlar ile kullanmama rağmen zamanı geçtiği için çöpe gidenlerin bir kısmını sizlerle paylaşayım istedim. Bir kısmını diyorum çünkü ben bu bloğu açmadan çok çok öncesinden beri belki bir gün kullandığım şeyler ile ilgili düşüncelerimi paylaşırım diye bir poşette biriktiriyordum. Daha sonra da anlatacaklarım var, ilk olarak bunlardan başlayalım isterseniz :

The Body Shop Aloe Soothing Day Cream (Hassas ciltler) : Tester olduğu için detaylı yorum yapmak zor. Kokusuz, hafif dokulu bir krem, cilde dağılımı kolay. Makyaj altında kullandım, güzeldi.
Oriflame Conceal Kit : Çok çok önceden aldığım bir kapatıcı. O dönem fazla kapatıcı merakım yoktu. Bir-iki sivilce üzerine yeşili, mor gözaltına sarı ile turuncuyu karıştırıp kullanmıştım. Son kullanma tarihi geçmiş. Piyasaya benzer çok ürün çıktı sonradan. Güzeldi, ihtiyacım olur ve denk gelirsem tekrar alabilirim.
Nuxe Brightening Program Cleansing Foam : Kremsi temizleyici ya lila ya da vanilya kutuların birinden çıkmıştı. Güzel bir ürün ama ben fiyatı nedeniyle tam boyunu almam.
Bomb Cosmetics Rich Raspberry Soap Paint : Tüpte duş jeli kısaca. Size garip gelecek ama ben bunu Eyüp Sabri Tuncer'in sitesinden ilk alışverişimde almıştım. Lush markası gibi bir markaya yer vermişti EST, hatta eriyen banyo toplarından falan da almıştım. Bu tüp doğal bergamot ve tatlı portakal yağları içeren sıvı sabun aslında. Duş lifine sık, hem koksun hem de köpürsün. Yalnız bitmeye yakın kokusu değişti gibi geldi  bana çabuk bitmesi lazım.
Estee Lauder Perfectly Clean Foaming Cleanser (Normal/ Karma Ciltler): Bunu başka bir alışverişin yanında hediye olarak vermişlerdi. Ya bunu ya da Nuxe'u köpük temizleyicilere katıp yıkardım yüzümü. Yüzde güzel bir yumuşaklık bırakıyor, sevdim.

Astor Stımu-long Maskara: Almanya'dan almıştım bunu hey gidi günler! Rossmann'dı DM'di hiçbir fikrim olmadan dolaşırken, tanımadığım bir markayı deneyim, uzatıcı maskaraymış bana uyar diyip aldım. Fırçası kocaman, kullanmak biraz zor ama kirpikleri ayırıp uzatıyor. Kirpik uzatan bir içerik kullanılmış ama etkisini pek göremedim.
Nivea Cellular Perfect Skın : Bu ya bir dergiden ya da tanıtım formundan falan çıkmıştı. Minik testerdan bir şey anlamadım tabii. Klasik Nivea kokulu, iki sürdük bitti.
Terre D'Hermes : Eşimin çok sevdiği parfümü, bir kofreden çıkmıştı bu mini boy. Çok kalıcıdır, karakterli bir kokudur, farklıdır. Şimdi açıp yine baktım da her zaman koklayınca sıkıcı gelebiliyor bir bayana göre yoğun bir koku çünkü. Ama anılar bırakacak güzellikte, denetin!
Lancaster Dıfferently Nutrı-Dermo Skın : Yine bir aylık kutu testerı daha. Ama bunu sevdim gerçekten, ipeksi bir his bıraktı.
Balm Shelter Renkli Nemlendirici: Ya bunu neden kimse sevemedi? Oysa ben çok sevdim, hatta içinde biraz daha vardır da malum son kullanma tarihi diye bir şey var. Yazın fondöten yerine bunu kullandım hep, parlak bir görüntü veriyor. Başka föndetenlerle de birlikte kullandım. Bekleyince renginin koyulaştığı doğru, ama bu beni rahatsız etmedi.
Lux pamuk: Pamuk işte 5 üzerinden 4 veriyorum.
Ever Lasting Fondöten: Oriflame alışverişinde koymuşlar koliye bu testerı. Rengi bende koyu kaldı ama kapatıcılığı yüksek. 10 saat kalıcı diyor evet işini gördü, kalıp gibi bir his de vermedi. Oriflame bu fondötenin ismini sonradan (The One Ever Lasting Foundatıon Extreme) değiştirdi, içeriği de geliştirilmiş.
Mustika Ratu Cucumber Cleansing Milk (Karma-yağlı ciltler): Çok akışkan, ben göz makyajını çıkarmada kullanırım sütü. Biraz yaktı gözümü. Bu da bir aylık kutudan çıkmıştı.
Dermokil Temizleme Sütü : Bir süt daha, bunu kasa arkası indirimlerinin birinde almıştım sanırım. Göz makyajı temizliğinde güzeldi, fiyatı da uygundu, alınabilir.
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bana Yazın