Bu Blogda Ara

Sayfalar

16 Ocak 2017 Pazartesi

Sigma Beauty Yurtdışı Alışverişi

Herkese Merhaba,
Uzun bir zamandır beklediğim yurtdışı alışverişim 10 gün önce geldi. Ama açmadım ve açarken duyduğum heyecanı sizlerle paylaşmak istedim. (Tabii benim bu yazıyı yayınlayabilmem geçirdiğim grip nedeniyle biraz gecikti.) Biliyorsunuz ABD'de şükran gününden sonraki ilk Cuma ya da 3. haftasının ilk Cuma'sı Black Friday olarak, Cuma'nın indirim heyecanını takiben sadece e-alışverişte indirimlerin yer aldığı izleyen Pazartesi'ye de Syber Monday deniyor. Aradaki haftasonu da bu indirimlerden nasibini alıyor tabii. Ben son bir-iki senedir bu dönemi takip etmeye çalışıyordum. "-dum" diyorum çünkü maalesef ülkemizde postada gümrük muafiyeti 75 EUR'dan 30 EUR'ya çekildi ve 31.12.2016'da resmi gazetede yayınlandı. Uluslararası ticarette rekabetimizi arttırmak için alınan bu önlem ile bundan sonra ülkemizde olmayan 1-2 ürünü ancak alabileceğiz. Kozmetik sınırlamasını da hesaba katarsak olay bayanlar için daha zor hale geliyor. Tabii yurtdışı sitelerinde alışveriş yapıp, ordaki dostlarına kargolatan ve dönüşlerinde alan şanslı bayanları hesaba katmıyorum. İsterseniz çok uzatmadan ben bu yıl ne yaptım onu anlatayım:

Cuma günü yıllık izinliydim, öncesinde evde internet sorunu yaşamıştık ve gün içinde sorunu hallettik. O gün işlerimi hallettikten sonra akşam ilk önce Sigma'nın resmi sitesine girdim. Bedava kargo, %50 indirim ve yanında hediye duyurusu vardı. Sigma, aslında ülkemizde de satılan daha çok makyaj aksesuarları ile tanınmış bir Amerikan markası. Fırçalarının çeşitliliği ve kalitesi herkesçe bilinir. Ayrıca fırça temizliği malzemeleri ve kurutma standları da orjinaldir. Aşağıda anlatacağım siparişimi kartımla aldım. Daha sonra son 2 senedir memnun kaldığım bir site olan beautyjoınt'e girdim, siparişi hazırladım ama maalesef kart limitimde sorun yaşadım. Çünkü daha önce iptal ettiğim bir harcamam limitime yansımamış. O kartı da yurtdışı için kullanıyordum. Sonuçta limitim düzeldi ama araya giren haftasonu ve "Siber" pazartesiyi kaçırmış oldum. Sağlık olsun diyerek gelin kutuyu açalım isterseniz.. Kutunun üstünde makeup falan her şey yazıyor, yani elime geçmesi gerçekten şans işi. Sitede de Türkiye'ye gönderimleri için "Türkiye'ye gönderilen paketlerin başarıyla teslim edileceğini garanti edemiyoruz. Ne yazık ki, paketlerimizin içeriğini 'sanatsal ürünler' olarak işaretleyemiyoruz." şeklinde uyarı yazıları mevcut. Mukavva kutuyu açar açmaz kocaman Beauty Delıvery zarfı ve içinde broşürleri karşılıyor.
Siyah parşömenle sarılarak etiketlenmiş kutuyu açmak ayrı bir heyecan 😍

Ben Sigma'dan 2 tane fırça aldım. Biri göz makyajı için E35 Tapered Blending karıştırma fırçası, diğeri de yeni çıkardığı kontür makyajına özel 3DHD Kabuki fırçası..
 
Fırçalarla ilgili açıklamalar şöyle :
Sanırım belli bir alışverişin üzerine hediye olarak Color Pop'un Sigma için hazırladığı makyaj seti hediye ediliyordu. 2 renk seçeneğinden ben bu pembe ağırlıklı olanı seçtim.
Teneke cici bir kutu içinde gelen ve daha önce hiç denemediğim Color Pop markasına ait bu sette; 2'li bir far, farın moruna yakın küçük bir pigment, aydınlatıcı, gloss ruj ve sevimli bir anahtarlık yer alıyor. Elimle swatchladığımda pigmentasyonlarının fazla olmadığını gördüm. Yine de çok güzel düşünülmüş bir set. Sanırım uzun bir süre de yurtdışından yüksek tutarlı bir alışveriş yapamayacağıma göre bu Sigma'larla avunabilirim. Siz Sigma'dan hiç alışveriş yaptınız mı, kullanıp memnun kaldığınız Sigma ürünleri neler? Paylaşırsanız sevinirim.
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bana Yazın