Bu Blogda Ara

Sayfalar

3 Temmuz 2017 Pazartesi

Kullanılan / Biten Yüz Kremlerim

Herkese Merhaba,
Kozmetikte cilt bakımı son zamanlarda makyajdan daha fazla ilgi duyduğum bir konu. Ancak çok paralar harcamadan, kalitesini bildiğim markalardan krem edinebilmem bazen tester ürünlerle mümkün olabiliyor. Belki az miktarda ürün denesem de bir fikir sahibi olabiliyorum. İşte bu ve kendi alıp kullandığım birkaç kremle ilgili kıştan beri oluşan fikirlerimi sizinle paylaşmak istedim. Hadi başlayalım o zaman!
Anlatacağım ilk krem marka olarak ilk kez denediğim, aslında bir boyun ve dekolte bölgesine özel olarak geliştirilmiş : Clarins Jeunesse du Cou Multi Regenerante sıkılaştırıcı boyun kremi. Ben ilk kapağını açar açmaz aldığım parfümlü kokusuna bayıldım. Yapısı başta katı gibi görünse de makul bir kıvamı var. Yaş 40'ı bulduğunda hatta daha öncesinde boyun bakımı da yüzünüz kadar önemli, çünkü yaşlanma belirtisi elastikiyet kaybı hatta dekolte üzeri güneş lekelenmeleri bayanların en sık karşılaştıkları problemler oluyor. İçinde yulaf, sıkılaştıran ayçiçeği ve hyaluronik asit etkisiyle dolgunlaştıran ve hasar onarıcı deniz marulu özleri bulunuyor. Ben daha kullandığım ilk haftalarda boynumda sıkılık hissi aldım diyebilirim. Krem masaj yaparak sabah / akşam uygulanıyormuş, ben sadece geceleri yapabildim. Krem çabuk emiliyor, pütürlenme / bulaşma yapmıyor. Ürün herhangi bir alerjiye de neden olmadı. Clarins markasının başka ürünlerini de denemek istiyorum..
2. Krem uzun zamandır kullandığım için zaten fikir sahibi olduğum, artık dibini gördüğüm ve bu yüzden de bitsin diye buraya dahil ettiğim Estee Lauder Day Wear gündüz kremi. Boyun kremine göre daha hafif kıvamlı ancak daha yağlı bir his veriyor. Fakat kremi masaj yaparak iyice cildinize yedirirseniz bu his 5 dakikada kayboluyor. Cilde verdiği nem bence kış aylarında yeterli değil, ama yine de özellikle spf güneş koruması içermesi nedeniyle özellikle sabah makyaj öncesi ya da dışarı hiç makyajsız çıkarken sürmeyi sevdiğim bir kremdi.   
Son kremler daha önce marka olarak farklı bir ürününün deneme sample'ı ile tanışma şansı bulup beğendiğim bir marka olan Shıseıdo'ya ait  Benefiance Nutri Perfect gündüz kremi ve yanında gelen Benefiance Wrinkle Resist 24 göz kremi. İkisi de dış yüzü hasarlı tester ürünler olmakla birlikte kremlerden yana hiç bir kalite / hijyen sorunu yaşamadığımı belirtmeliyim.
Benefiance Nutri Perfect gündüz kremi aslında olgun ciltlere yönelik, yaşlanmayla mücadeleyi destekleyen Carnosine DPTM ve Multi-Vitamin BCE içeren bu kremdeki “ışığı dağıtma teknolojisi” ile ciltteki renk eşitsizliği ve donukluğunu azaltmayı vadediyor. Ben gece yatmadan önce de kullandım bu kremi, yoğun kıvamlı olduğundan sabah kalktığımda da kremi yeni sürmüşüm gibi geldi hep, nemlendirmesi çok başarılı.
Benefiance Wrinkle Resist 24 göz kremi ise göz çevresindeki 5 farklı kırışıklık görünümünü hedef alan, antiage göz kremi, göz altı ve kaz ayağı kırışıklıklarını görünümünü azaltmayı, burnet özlü formülüyle, esneklik kaybını minimize etmeyi  hedefliyor. Shıseıdo’ya ait emülsifikasyon teknolojisi ile kuru ciltlerin ihtiyacı olan nemi her hava koşulunda sağladığı test edilmiş. Bu ürün de yoğun kıvamlı olduğu için çok az miktarda kullansam da göz çevresini güzel nemlendiriyor. Çok şükür göz çevremde yaşıma göre fazla bir kırışıklık olmaması, bunu korumayacağım demek değil. O yüzden yaşıma uygun olan nemlendiricileri kullanmaya gayret ediyorum.
Sizin bu kremlerden kullandığınız var mı? Paylaşırsanız sevinirim.
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bana Yazın